Resultat af Menighedsrådsvalg 2024

# Nyheder

Resultat af Menighedsrådsvalg 2024

Ved valgforsamlingen i Store Tåstrup Kirke tirsdag den 17. september blev følgende personer valgt til menighedsrådet for en funktionsperiode på fire år, som påbegyndes den 1. december (1. søndag i advent):

Jørn Lilleskov Nielsen

Helle Jensen

Edith Stigaard Katholm

Janni Berit Skovbølling Hansen

Ernst Krogager

Ruth Jensen

Som stedfortræder:

Gert Hansen Juhl

Med ovenstående medlemmer vil menighedsrådet være fuldtalligt, men frem til den 15. oktober er der mulighed for at indlevere yderligere kandidatlister. I givet fald udløses et afstemningsvalg til afholdelse tirsdag den 19. november. En kandidatliste skal udarbejdes på en godkendt formular, som kan findes via By-, Land- og Kirkeministeriets hjemmeside: www.blkm.dk. Listen skal være underskrevet af seks stillere, som har stemmeret i sognet, og indleveres senest den 15. oktober kl. 18.00 til en af følgende personer fra valgbestyrelsen:

Edith Stigaard Katholm, Banevej 49, 4370 Store Merløse

Ernst Krogager, Ordrupvej 46, 4370 Store Merløse

Du vil måske også kunne lide...

Feed

Store Tåstrup Sogn